Megjelenések
Három logónk a LogoLounge 10 könyvben
Idén megint három logónkat is beválogatták a legjobbak közé az amerikai LogoLounge 10 könyvbe, ami a világ egyik legrangosabb logókkal foglalkozó tematikus gyűjteménye.
Az Alana Tokaj arculat és csomagolás bekerült a most megjelent Release Me! könyvben, amely a megvalósulatlan projektekkel foglalkozik.
A borászatnak készült arculat és csomagolás a diplomamunka volt, de egy valódi design brief alapján fiktív munkaként készült el, és ezért nem valósult meg. Érdekessége, hogy nőknek szóló, a parfümök finomságát és hangulatát idéző világot kért a megrendelő. A tokaji borokat kizárólag az amerikai piacon szerették volna értékesíteni.
A diplomamunka 2006-ban készült. A könyv amiben szerepel a spanyolországi Monsa kiadónál jelent meg.
További információ itt található:
monsashop.com/en/diseno-industrial-y-grafico/289-release-me.html
Üzletileg sikeres, díjnyertes weboldalakat, arculatokat, webáruházakat és webalkalmazásokat tervezünk 2006-óta. Kreativitásunkkal és szaktudásunkkal segítünk cégednek új barátokat szerezni.
Még több rólunkIdén megint három logónkat is beválogatták a legjobbak közé az amerikai LogoLounge 10 könyvbe, ami a világ egyik legrangosabb logókkal foglalkozó tematikus gyűjteménye.
Az elmúlt év munkái közül négyet is beválogattak a Logo Lounge könyvsorozat legújabb, 9-es kiadásába.
Megjelent a Stereohype Anniversary albuma. Stereohype meghívásos BIO8 kitűző szériájához tervezett kitűzőink nemcsak a londoni kiállításon szerepletek, de bekerültek az évfordulós kiállítás albumába is.
Megérkezett irodánkba a Logo Lounge legújabb 8-as kiadása. A könyvben szerepel két logónk is az elmúlt évből.
Munkák, Elismerések, Hírek, Megjelenések, Cikkek
További cikkek