Megjelenések
Három logónk a LogoLounge 10 könyvben
Idén megint három logónkat is beválogatták a legjobbak közé az amerikai LogoLounge 10 könyvbe, ami a világ egyik legrangosabb logókkal foglalkozó tematikus gyűjteménye.
Írtak rólunk a PEP magazinban (No.26. 2007. Tél).
Burkolart
Egyed Bálint és Fekete Dániel vállalkozását fel lehetne építeni a street art és az alkalmazott grafika közös mezején hancúrozó, de szürreálisan alulértékelt helyzetből induló, szerencsétlen kelet-európai művész tematikájából... de ez hülyeség lenne, mert aki jót tud csinálni és láthatóan ennyire élvezi, azt kár bármilyen bélyeggel bántani. A Shadowhand Company 1999 óta működik teljes vértezettel, ami őrület, hiszen ez olyan nagyon régen volt, hogy még nem is kezdődött kettessel az évszám. Azóta rengeteg ügyfelet tűztek fel a portfolió-falukra (zene, ruha, kaja-pia, web, szőnyeg, miegymás), legyen szó szórólapról, szájtról, videószpotról, csomagolásról vagy arculat dizájnról. Kőkemény játék, amit ezek a srácok művelnek: vektoros instantjapán, fincsi európai, nosztalgikus magyar; fény és szín meg szín, anyag, felület, rajz, stencil és csiribiri elektronika; persze parti és fotózás is, nehogy túl egyszerű legyen. Ennyi a titok, ebből lesz a nagybetűs hangulat, mese, csodazuhany. Ha lehetne mindenhová valami ilyet szeretnénk, mert jogunk van píszendláv-feliratú cuki, pöttyös dobozból inni a teát, miközben pink buborékok és vattacukor felhők között néhány óriáskapitány hipnotizál! Na jó, akár össze is kacsinthatunk, hogy ha paprika meg matyó, akkor az nagyon mi és itt; így még mindig jólesik. Klisé, nem klisé, most, hogy kint megtelepedett ez a meddő, szürke légkupac, komoly flow-élmény volt belesüppedni ebbe a szivárványos árnyékvilágba.
- Erdei Zsófi
Köszönjük az írást!
Üzletileg sikeres, díjnyertes weboldalakat, arculatokat, webáruházakat és webalkalmazásokat tervezünk 2006-óta. Kreativitásunkkal és szaktudásunkkal segítünk cégednek új barátokat szerezni.
Még több rólunkIdén megint három logónkat is beválogatták a legjobbak közé az amerikai LogoLounge 10 könyvbe, ami a világ egyik legrangosabb logókkal foglalkozó tematikus gyűjteménye.
Az elmúlt év munkái közül négyet is beválogattak a Logo Lounge könyvsorozat legújabb, 9-es kiadásába.
Megjelent a Stereohype Anniversary albuma. Stereohype meghívásos BIO8 kitűző szériájához tervezett kitűzőink nemcsak a londoni kiállításon szerepletek, de bekerültek az évfordulós kiállítás albumába is.
Megérkezett irodánkba a Logo Lounge legújabb 8-as kiadása. A könyvben szerepel két logónk is az elmúlt évből.
Munkák, Elismerések, Hírek, Megjelenések, Cikkek
További cikkek