uPatika
Névváltás és újratervezés a piaci pozíció javításáért
2016
Amivel foglakoztunk
- Arculat tervezés
- Ikontervezés
- Illusztráció
- Koncepció készítés
- Konzultáció és felmérés
- Prototípus készítés
- Tartalom stratégia
- Webdesign
- Kutatás
- Front-End fejlesztés
- Back-End fejlesztés
Weboldal
www.upatika.huuPatika
Névváltás és újratervezés a piaci pozíció javításáért
Az ügyfél
Az uPatika.hu Uriage és Apivita kozmetikumok forgalmazásával foglalkozik.
Az Uriage egy prémium kategóriás, innovatív márka, ami 20 éve jelen van Franciaországban és a bőrgyógyászati kutatás élvonalában áll. Az Uriage kozmetikum család 2013-ban jelent meg a hazai piacon, és hamar népszerű lett.
Az Apivita termékcsalád 2018 nyarán mutatkozott be Magyarországon, és egy természetes, prémium kategóriás kozmetikum, amiben 85-100 % arányban találhatók természetes összetevők. A céget 1972-ben alapította egy görög gyógyszerész házaspár, és azóta sikeres a világ számos pontján a natúr kozmetikumokat kedvelők körében.
A feladat
Az uPatika.hu tulajdonosa névváltás és szintlépés miatt keresett meg minket. A cél a szolgáltatás magasabb szintre emelése és a webáruház újragondolásával a piaci pozíció erősítése volt. A névváltás miatt szükség volt új arculatra is. Ezen kívül az új oldal háttér rendszerének kommunikálnia kellett a Novodata gyógyszertári nyilvántartó rendszerrel.
Megoldásunk
A felmérés és kutatás során megállapítottuk a szűk keresztmetszeteket, ami vásárlói lemorzsolódást okozott. A webáruház újratervezésével javítottuk a felhasználói élményt, ez növelte a felhasználói elkötelezettséget, bizalmat.
A webáruház sajátossága, hogy a speciális keresővel megoldást találhatunk bőrproblémánkra vagy kereshetünk termékeket bőrtípusunk szerint. A központi gyógyszertári szoftver (Novodata) kapcsolat mellett pedig a komplex akciók automatizált kezelése volt kihívás.
Az első verzió átadása óta többször finomítottunk a felépítésen és működésen az utánkövetés és a vásárlói visszajelzések alapján. A legutóbbi nagyobb átalakítást az Apivita márka megjelenése miatt hajtottuk végre az oldalon.
Eredmény
Az újratervezés és átalakítás az eladások és a webáruház dinamikus növekedését hozta magával. Az indulás utáni évben az uPatika az ország legtöbb Uriage terméket értékesítő webshopjává nőtte ki magát.
Mindenre van megoldásuk. Rugalmasak. Nem tudtam olyat kérni, amit ne tudtak volna teljesíteni.
Tekintsd meg a munkáinkat, ők mesélnek rólunk a legtöbbet.
Weboldal, Webáruház, Logó, Arculat
További munkáinkItt az idő belevágni valami nagyszerűbe!
Vedd fel velünk a kapcsolatot, kérj árajánlatot még ma, és indulj el a sikeres megvalósítás útján!
Árajánlatkérés