Wabi Beauty Center
Konverziós arányok növelése új márkastratégiával és weboldallal
2016
Amivel foglakoztunk
- Arculat tervezés
- Ikontervezés
- Illusztráció
- Koncepció készítés
- Konzultáció és felmérés
- Logo tervezés
- Prototípus készítés
- Tartalom stratégia
- Webdesign
- Kutatás
- Stratégia
- Front-End fejlesztés
- Back-End fejlesztés
Díjak
- Év Honlapja Különdíj, turizmus kategória, 2017
Weboldal
www.wabi.huWabi Beauty Center
Konverziós arányok növelése új márkastratégiával és weboldallal
Az ügyfél
A Wabi Beauty Center egy szépségcentrum, klinika, étterem és szálloda Sopronban, Magyarországon. A szépségápolási kezelések mellett, fogászati kezeléseket, plasztikai sebészeti, nőgyógyászati és relaxációs szolgáltatásokat nyújt.
A szépségcentrum és klinika magas színvonalú szolgáltatásairól ismert, és nagyszámú ügyféllel rendelkezik Ausztriából, Németországból és Olaszországból és Magyarországról.
A klinika jó hírnevet szerzett arról, hogy tapasztalt szakemberekből álló csapattal rendelkezik. A szépségipari szakembereit saját oktató centrumában (Waby Academy) is képzi.
A feladat
A Wabi azzal kereste meg cégünket, hogy segítsünk megújítani arculatukat, weboldalukat. Az új oldallal együtt cél volt a meglévő papír alapú folyamataik digitalizálása, automatizálása.
Megoldásunk
A munka kezdetekor felmértük a meglévő arculatot, weboldalt és a felhasználói szükségleteket. Hamar kiderült, hogy jóval nagyobb mennyiségű információval, tartalommal kell dolgoznunk, mert időközben rengeteget fejlődött és nőtt a cég és gyarapodtak a szolgáltatások, amit nem követett le a meglévő oldaluk.
Ennek megfelelően teljesen újragondoltuk a megjelenésüket, hogy összhangba hozzuk alapfilozófiájukkal, az egyszerűségben és a természetességben rejlő szépség hangsúlyozásával. Az új betűtípussal, színpalettával és illusztrációs stílussal megfelelő keretet adva a nagy mennyiségű tartalomnak.
A munka során az új arculat mellett, weboldalakat, katalógusokat, brossúrákat és online kampányokat készítettünk.
Az eredmény
A gondosan megtervezett felépítés és a jól kezelhető online foglalási felület megnövekedett forgalmat hozott és komoly hatással lett a cég életére is, rájöttek, hogy át kell szervezni pár dolgot és új munkatársakat felvenni a foglalások kezelésére, amire előzőleg nem is számítottak.
Az oldal elnyerte 2017-ben az Év Honlapja díját turizmus kategóriában.
Tekintsd meg a munkáinkat, ők mesélnek rólunk a legtöbbet.
Weboldal, Webáruház, Logó, Arculat
További munkáinkItt az idő belevágni valami nagyszerűbe!
Vedd fel velünk a kapcsolatot, kérj árajánlatot még ma, és indulj el a sikeres megvalósítás útján!
Árajánlatkérés