Billingo
Az alapjaitól gondoltuk teljesen újra a Billingo brand jelentését
2021
Amivel foglakoztunk
- Arculat tervezés
- Ikontervezés
- Illusztráció
- Koncepció készítés
- Konzultáció és felmérés
- Tartalom stratégia
- Webdesign
- Kutatás
- Front-End fejlesztés
- Back-End fejlesztés
Díjak
- Év Honlapja, Minőségi díj, Az Év Kreatív Megoldása kategória, 2023
- Év Honlapja, Különdíj, B2B weboldalak kategória, 2023
- Év Honlapja, Szolgáltatás kategória, 2023
- Év Honlapja, Különdíj, B2B weboldalak kategória, 2022
- Év Honlapja, Minőségi Díj, Szolgáltatás kategória, 2022
- Az Év Honlapja Minőségi Díj, Az Év Kreatív megoldása, 2021
- Az Év Honlapja Minőségi Díj, Az Év technológiai megoldása, 2021
- Év Honlapja Díj, Szolgáltatás kategória, 2021
- Év Honlapja Díj, B2B weboldalak kategória, 2021
Megjelenések
- Magyar Tervezőgrafika TOP 100, 2022
Billingo
Az alapjaitól gondoltuk teljesen újra a Billingo brand jelentését
Az ügyfél
A Billingo egy budapesti székhelyű, innovatív online számlázási és vállalatirányítási szoftver, amely 2015-ben indult. A kezdetben pár fős csapat mára több mint 50 fősre nőtt, céljuk pedig a vállalkozások számlázási és adminisztrációs feladatainak automatizálása. A Billingo leegyszerűsíti a számlák kiállítását, küldését és nyomon követését, valamint eszközöket kínál a kiadások és kifizetések kezelésére. Ezzel a felhasználók több időt fordíthatnak vállalkozásuk irányítására és növekedésére. Az évek során a Billingo nagy felhasználói bázist épített ki, és folyamatosan bővítette funkcionalitását.
A feladat
A Billingo kezdetektől egy zsúfolt piacon működött, és ahogy a szoftver fejlődött, egyre több funkcióval bővült. Ennek következtében a marketingkommunikáció és a vizuális megjelenés elavulttá vált az újabb fin tech megoldásokkal szemben. A Voov feladata az volt, hogy a Billingo márkát újrapozicionálja, modernizálja a megjelenést, és egy frissebb, dinamikusabb kommunikációt hozzon létre, amely jobban tükrözi a szoftver innovatív megoldásait és növekvő funkcionalitását.
Megoldásunk
A projekt teljes körű kutatással és felméréssel indult, amely alapján újra pozícionáltuk a Billingo márkát, majd a teljes arculatot és kommunikációt frissítettük.
Az alkalmazás felületét átterveztük, beleértve egy új Design System létrehozását, amely biztosítja az egységes megjelenést és javítja a felhasználói élményt.
Az arculat részeként kidolgoztunk egy naprakész teljes körű bemutató oldalt és létrehoztunk az arculathoz egy új, egységes illusztrációs és vizuális stílust. Az általunk létrehozott illusztrációs rendszerben meghatároztuk a főbb karaktereket és standardizált vizuális elemeket és megoldásokat készítettünk, amik segítik a márka egységes identitásának kialakítását különböző platformokon keresztül. Ez a rendszer a színekből, karakterekből és tárgyakból állnak, amelyek következetes márkaimázst közvetítenek mind online, mind offline és leegyszerűsítik a tervezési folyamatot, megkönnyítve a nem tervezői háttérrel rendelkező csapattagok együttműködését is.
A Voov Stúdió már a kezdetektől részt vett a Billingo grafikai és front-end fejlesztési munkáiban, a teljes online és offline megjelenés, valamint a közösségi média tartalmak készítésében. A sikerességet a felhasználói szám és elégedettség növekedése mellett számos díj is igazolta, amely tovább erősítette a márka piaci pozícióját.
Tekintsd meg a munkáinkat, ők mesélnek rólunk a legtöbbet.
Weboldal, Webáruház, Logó, Arculat
További munkáinkItt az idő belevágni valami nagyszerűbe!
Vedd fel velünk a kapcsolatot, kérj árajánlatot még ma, és indulj el a sikeres megvalósítás útján!
Árajánlatkérés